Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.
KMO-Portefeuille
Voor dit product geldt de KMO-portefeuille regeling. Het KMO registratienummer van Flex Academy is DV.O232615.
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.
Vooropleiding
Er wordt door Flex Academy geen specifieke eisen gesteld aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de training staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de training doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klantgericht telefoneren. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Resultaat
- U krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
- U bent in staat om een belscript op te stellen
- U leert hoe u klantgerichte argumentatie kunt toepassen
- U bent in staat om te gaan met tegenwerpingen
- U heeft inzicht in afsluittechnieken
- U bent in staat om te onderhandelen via de telefoon
Programma
- Voorbereiding van het telefoongesprek
- Uitvoeren van het telefoongesprek
- Doeltreffend presenteren
- Telefoonetiquette
- Telefonisch onderhandelen
- Samenvatten en afsluiten telefoongesprek
Certificaat
De training - Klantgericht telefoneren - biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- Training - Klantgericht telefoneren
Als u effectief heeft deelgenomen aan deze training, ontvangt u het officiële Flex Academy: Training - Klantgericht telefoneren - certificaat.