Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier communicatie en sociale media toe te passen.
KMO-Portefeuille
Voor dit product geldt de KMO-portefeuille regeling. Het KMO registratienummer van Flex Academy is DV.O232615.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de elementen van communicatie en sociale media willen beheersen.
Vooropleiding
Er wordt door Flex Academy geen specifieke eisen gesteld aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van communicatie en social media. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Programma
- Uitgangspunten van communicatie en sociale media
- Sociale media keuze
- Sociale media planning
- Werken met sociale media in de praktijk
Certificaat
De Workshop - Communicatie en Sociale Media biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- Workshop - Communicatie en Sociale Media
Als u effectief heeft deelgenomen aan deze workshop, ontvangt u het officiële Flex Academy Workshop - certificaat.