Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van professionele klantcontacten toe te passen.
KMO-Portefeuille
Voor dit product geldt de KMO-portefeuille regeling. Het KMO registratienummer van Flex Academy is DV.O232615.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van professionele klantcontacten willen beheersen.
Vooropleiding
Er wordt door Flex Academy geen specifieke eisen gesteld aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de opleiding staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van professionele klantcontacten. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Programma
- Achtergronden van professionele klantcontacten
- Presenteren van producten en diensten
- Verkooptechnieken en -argumenten
- Koopsignalen en onderhandelen
Certificaat
De Workshop - Professionele Klantcontacten biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- Workshop - Professionele Klantcontacten
Als u effectief heeft deelgenomen aan deze workshop, ontvangt u het officiële Flex Academy Workshop - certificaat.