Basisopleiding Servicedeskmedewerker (Virtual Classroom)
Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedesk medewerkers, servicedesk managers en voor iedereen die meer wilt weten over de werkzaamheden van een servicedesk.
Ben je op zoek naar een virtuele opleider waar persoonlijke groei en aandacht centraal staan? Dan is Flex Academy België de ideale keuze. Bij ons draait alles om jouw individuele leerproces. Tijdens onze opleiding krijg je van begin tot eind optimale begeleiding. Flex Academy België – Virtual Classroom is dé specialist voor mensen die zich continu willen ontwikkelen. We werken met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en oefeningen die direct toepasbaar zijn. Door jouw eigen praktijksituaties in te brengen, wordt de opleiding volledig afgestemd op jouw werkomgeving. Virtual Classroom betekend dat we deze workshop verzorgen via Zoom, Teams of Skype. Het aantal deelnemers is maximaal 6 personen,
€ 3.495,00
exclusief 21% btw
Vooropleiding
Flex Academy België verwelkomt je graag voor deze opleiding zonder specifieke vooropleidingseisen. Mocht je twijfelen over het instapniveau, neem dan gerust contact op met onze advies- en voorlichtingsafdeling. We helpen je graag verder!
Voorbereiding
Om goed voorbereid te zijn op elke studieles, is het raadzaam om ongeveer 3 tot 5 uur te besteden aan studievoorbereiding. Tijdens de dagopleiding worden twee lessen behandeld, terwijl tijdens de avondopleiding één les wordt behandeld.
Voor al onze opleidingen gebruiken we altijd het meest recente studiemateriaal.
Na het volgen van deze opleiding
- heb je inzicht in functionele systemen
- weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
- ben je in staat om met intranet en internet te werken
- kun je een informatiesysteem beheren
- heb je inzicht in servicedeskmanagement
- ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
- kun je een servicedesk opzetten
- kun je prestaties meten van de servicedesk
Tijdens deze basisopleiding komen de volgende modules aan bod:
Module – Werken met informatiemanagement
- De basis van informatiemanagement
- Functionele systemen
- Informatietechnologie
- Beheren van informatiesystemen
- Intranet en internet
- Ontwikkelen van een bedrijfssysteem
- Veiligheidsaspecten
- Sturen op service level
Module – Servicedeskmanagement
- De basis van servicedeskmanagement
- Opzetten van een servicedesk
- Leidinggeven binnen een servicedesk
- Informatieaanvragen afhandelen
- Meten van prestaties
- Communicatie
- Klantgericht werken
- Gesprekstechnieken
De erkenning
Het volgen van de opleiding Basisopleiding Servicedeskmedewerker geeft jou de mogelijkheid om het diploma te behalen:
Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.
- Basisopleiding Servicedeskmedewerker
Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.
Ga jij voor deze uitdaging?
Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht?
Dan is Flex Academy de opleider die je zoekt.
Jouw persoonlijke leerproces staat bij ons centraal.
We begeleiden je van begin tot eind.
Schrijf je vandaag nog in!
Selecteer een locatie
Kies het start- en studiemoment
Dit is het bijbehorende rooster
Een totaalprijs voor deze opleiding
Met het opgegeven bedrag worden niet alleen de kosten voor de studie en het studiemateriaal gedekt, maar ook eventuele herexamenkosten. Hierdoor bieden we een volledig pakket aan, zodat je zonder extra financiële verrassingen aan je studie kunt beginnen.